„Nestle“ pelnas pernai sunyko beveik perpus, nepaisant pajamų augimo

„Nestle“ grynasis pelnas 2022-aisiais sunyko 45 proc. „Nestle“ grynasis pelnas 2022-aisiais sunyko 45 proc.

Šveicarijos maisto pramonės milžinės „Nestle“ grynasis pelnas 2022-aisiais sunyko 45 proc., pajamoms augus 8,5 proc., o abu rodikliai nepateisino analitikų lūkesčių.

Anot bendrovės pranešimo, palyginti su 2021-aisiais, grynasis pelnas sumenko nuo 16,9 mlrd. iki 9,3 mlrd. Šveicarijos frankų, pardavimų pajamos augo nuo 87,09 mlrd. iki 94,42 mlrd. frankų, tačiau pagrindinė įplaukų augimo priežastis buvo dėl infliacijos vidutiniškai 8,2 proc. padidintos produkcijos kainos.

Pačios „Nestle“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 11,59 mlrd. frankų grynąjį pelną, 95,02 mlrd. frankų įplaukas.

Pardavimų Šiaurės Amerikoje pajamos pernai augo 11,1 proc. iki 26,33 mlrd. frankų, Europoje – 1,8 proc. iki 19,13 mlrd. frankų, Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 3,3 proc. iki 18,48 mlrd. frankų), Lotynų Amerikoje – 17,2 proc. iki 11,82 mlrd. frankų, Kinijoje – 3,4 proc. iki 5,35 mlrd. frankų.

Šiais metais bendrovė tikisi įplaukų organinio augimo 6-8 proc., palyginti su didėjimu 8,3 proc. 2022-aisiais.

Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija perkama 186 šalyse.

„Nestle“ darbuotojų skaičius pasaulyje viršija 270 tūkstančių.

Video