AGCO planuoja skirti didesnį dėmesį „Fendt“ prekės ženklui
Korporacija AGCO pranešė, kad 2022 m. ketvirtąjį ketvirtį grynieji pardavimai siekė 3,6 mlrd. dolerių arba 23,6 proc. daugiau nei 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį.
„2023 m. tikimės tolesnio pardavimų augimo ir pelno didėjimo, nes pramonės paklausa išlieka didelė, o mūsų strategija „Pirmenybė ūkininkams“ įgauna pagreitį, – sako AGCO prezidentas Eric Hansotia. – Darome prielaidą, kad pasaulinės rinkos sąlygos ir toliau išliks geros, nes atsikuria galimybės ūkininkams investuoti į naują, našesnę įrangą ir technologijas“.
Tiesa, E. Hansotia pridūrė, kad nors rinkoje situacija gerėja, vis dėlto spaudimas tiekimo grandinėms išliks ir kels sunkumų visus šiuos metus.
„Mes ir toliau daugiausia dėmesio skirsime tiksliosios žemdirbystės verslui plėtoti, globalizuoti visą "Fendt" prekės ženklo produktų liniją ir plėsti atsarginių dalių bei paslaugų verslą. Toliau spartinsime investicijas į aukščiausios kokybės technologijas, išmaniuosius ūkininkavimo sprendimus ir geresnius skaitmeninius gebėjimus, kad paremtume savo strategiją "Pirmenybė ūkininkams" ir kartu padėtume tvariai išmaitinti pasaulį", – teigia AGCO prezidentas E. Hansotia.
AGCO grynieji pardavimai per 2022 m. sudarė apie 11,8 mln. eurų ir buvo 13,6 proc. didesni nei 2021 m.
Grynieji pardavimai Europos ir Vidurio Rytų regione per visus 2022 m., palyginti su 2021 m., padidėjo 18,5 proc.
AGCO pabrėžia, kad pardavimai tvariai augo pagrindinėse Europos rinkose. Didžiausią augimo dalį lėmė išaugę vidutinės ir didelės galios traktorių bei atsarginių dalių pardavimai.