Estijos „Fruit Xpress“ įsigijusi „Bidfood Lietuva“ siekia įsitvirtinti Baltijos šalyse

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr. Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

 Jungtinės Karalystės didmeninės prekybos maisto produktais grupės „Bidcorp“ valdoma „Bidfood Lietuva“, užpernai už beveik 9 mln. eurų įsigijusi kontrolinį Estijos bendrovės „Fruit Xpress“ akcijų paketą, siekia tapti viena svarbiausių šaldytų maisto produktų tiekėjų Baltijos šalyse.

80 proc. „Fruit Xpress“ akcijų „Bidfood Lietuva“ 2022-ųjų gruodį įsigijo už 8,94 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktose 2022–2023 finansinių metų ataskaitose. 

Grupė tarp savo planų įvardija siekį tapti viena svarbiausių šaldytų ir atvėsintų produktų tiekėjų Baltijos šalyse.

„Pagrindiniai planai ir strategija ateinančiais metais išlieka bendrovės įsitvirtinimas Baltijos regione, klientų plėtra Latvijoje ir Estijoje bei siekis tapti viena iš svarbiausių šaldytų ir atvėsintų produktų tiekėjų šiame regione“, – teigia „Bidfood Lietuva“. 

Be bendrovės Estijoje, „Bidfood Lietuva“ turi antrinę įmonę Latvijoje „Bidfood Latvia“.

Įmonė platina įvairių gamintojų, tarp jų „Bonduelle“, „Nestle“, „Unilever“ ir kitus produktus – šaldytus mėsos, žuvies, daržovių, pieno gaminus.

„Bidfood Lietuvos“ konsoliduotos pajamos 2022–2023 finansiniais metais, kurie prasideda liepą ir baigiasi kitų metų birželį, augo 69 proc. iki 77,7 mln. eurų (2021–2022 metais – 44,9 mln. eurų), jos grynasis pelnas sumažėjo 4 proc. iki 690,4 tūkst. eurų (716,7 tūkst. eurų).

Pasak įmonės, pelnas mažėjo dėl išaugusių įvairių sąnaudų, labiausiai – dėl „Fruit Xpress“ akcijų įsigijimo bei dėl jos veiklos. 

Lietuvoje, „Sodros“ duomenimis, bendrovėje dirba 134 darbuotojai, Baltijos šalyse – apie 330.

Visos bendrovės akcijos priklauso JK įmonei „Bidcorp foodservice Europe“, kuri priklauso „Bidcorp“ grupei.

Video