„Heineken“ pardavimus per metus padidino 4,7 proc., pajamas – 7,3 proc.

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė produkcijos pardavimus pirmąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidinusi 4,7 proc., o pajamas iš jų – 7,3 procento.

Augimą lėmė apimtys Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 9,4 proc., tuo tarpu Europoje jis bus kuklus – 1,6 procento.

Vien tik pagrindinio prekės ženklo „Heineken“ alaus pardavimai kiekybine išraiška ūgtelėjo 12,9 procento.

Bendros pardavimų pajamos augo nuo 7,63 mlrd. iki 8,18 mlrd. eurų.

„Heineken“ nebeskelbia ketvirtinių grynojo pelno duomenų, juos atskleidžia tik pusmečio ar visų metų ataskaitose.

Aludarė patvirtino anksčiau skelbtas metų pelno prognozes – veiklos pelnas prognozuojamas „nuo mažo iki didelio vienženklio skaičiaus“, o grynasis pelnas – „mažesnis už jį“.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant  „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“. 

Video