„Better food“ gavo 2,8 tūkst. eurų baudą

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Elektroninę parduotuvę „betterfood.lt“ valdančiai mažajai bendrijai „Better food“ dėl netinkamo sutarčių vykdymo skirta 2,75 tūkst. eurų bauda, ketvirtadienį pranešė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT).

Tarnyba teigė, jog „Better food“ nesilaikė įsipareigojimų pristatyti vartotojų internetu užsakytus maisto gaminius.

„Vartotojai skundėsi, kad jiems nepristatomi  maisto prenumeratos principu užsakyti maisto gaminiai, negrąžinami už maisto prenumeratą (mitybos planus) sumokėti pinigai“, – teigė VVTAT.

Anot jos, vartotojams informavus įmonę apie sutarties nutraukimą ir pareikalavus grąžinti sumokėtus pinigus, „Better food“ jų negrąžino.

Tarnybos teigimu, bendra vartotojų prašymuose nurodytų neįvykdytų turtinių reikalavimų vertė – beveik 6,7 tūkst. eurų. Nei vieno iš gautų rašytinių vartotojų prašymų po VVTAT kreipimosi įmonė nesprendė taikiai.  

Gegužės pradžioje įmonė vartotojus informavo, kad gamybos patalpose įvyko elektros avarija, dėl kurių ji nebegalėjo vykdyti sutartinių įsipareigojimų. Tačiau VVTAT nebuvo pateikta jokių ta pagrystančių įrodymų, taip pat nebuvo atsakyta nei į vieną įmonei siųstą raštą.  

Pranešime teigiama, kad šiuo metu e. parduotuvė „betterfood.lt“ yra aktyvi, tačiau vartotojai neturi galimybės sudaryti naujų nuotolinių sutarčių. „Better food“ galimybes įsigyti siūlomus produktus apribojo tik gavusi VVTAT raštą.  

Nutarimas per 30 dienų gali būti apskųstas teismui.

Rekvizitai.lt duomenimis, pernai įkurta įmonė Valstybinei mokesčių inspekcijai šiuo metu yra skolinga 1,7 tūkst. eurų, o „Sodrai“ – 277,42 euro.

Video