BASF išlieka prestižinio tyrimo "DLG-ImageBarometer" lydere 

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

BASF kompanija išlieka prestižinio prekių ženklų tyrimo „DLG-ImageBarometer“ lydere agrochemijos ir sėklų gamybos įmonių kategorijoje. 

Kasmet Vokietijos ūkininkai, dalyvaudami "DLG ImageBarometer" tyrime, vertina žemės ūkio sektoriaus įmonių žinomumą ir prekės ženklo stiprumą septyniose skirtingose srityse. 

Šiame DLG tyrime respondentai vertina prekės ženklo žinojimo (žinomumo), lojalumo (dabartinio ir būsimo naudojimo), prekės ženklo efektyvumo (pasitenkinimo ir pirmenybės) ir bendro prekės ženklo įvaizdžio aspektus.

2022 m. lapkričio mėnesį surengtoje apklausoje dalyvavo 668 ūkininkai.

Geriausiųjų TOP-10:

1. BASF (63,44 balo).

2. "Bayer" (63,06);

3. KWS Saat  (50,46);

4. Syngenta (50,24);

5. Saaten Union (44,05);

6. DSV (38,27);

7. Corteva Agriscience (36,95);

8. ADAMA (36,45);

9. K+S (36,43);

10. Kids (36,05).

Video