Žemaitijos krašto pieno perdirbimo įmonė švenčia šimtmetį

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Iš kartos į kartą – jau šimtą metų. Šiuo šūkiu vadovaujasi viena didžiausių ir moderniausių šalies pieno perdirbimo įmonių, savo istoriją Žemaitijos krašte pradėjusi 1924-aisiais. Šiandien, minint solidžią sukaktį, siekiama ne tik atsigręžti į istoriją, bet ir švęsti šiuos metus pieno produktų mėgėjams siūlant smagius ir įtraukiančius renginius bei pramogas.  

„Mūsų istorija prieš šimtą metų prasidėjo Telšiuose – ten duris atvėrė pirmoji pieninė, gaminusi grietinę, grietinėlę, varškę ir sviestą. Puoselėdami iš kartos į kartą perduodamas tradicijas, pasitelkdami inovacijas ir Žemaitijos krašto meistrų patirtį, išaugome iki vienos didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Lietuvoje. Į naują šimtmetį žengiame su žiniomis ir išpuoselėtomis tradicijomis, meile darbui ir atsidavimui tam, kas svarbu“, – sako „Žemaitijos pieno“ inovatyvių technologijų skyriaus vadovas R. Bieliauskas.  

Pirmieji pasiūlė varškės sūrelius 

Anot R. Bieliausko, bėgant metams, konsultuojantis su geriausiomis Europos ir JAV kompanijomis, išsiplėtė gaminamų produktų įvairovė, pagerėjo jų kokybė.  

„Šiandien gaminame daugiau kaip 200 tiek Lietuvos, tiek užsienio vartotojų pamėgtų ir įvertintų produktų, o atsižvelgiant į poreikius, nuolat tobuliname savo produkcijos asortimentą“, – sako R. Bieliauskas.  

Jis priduria, jog kompanija pirmoji rinkai pasiūlė šiandien vartotojų itin vertinamus, pienišku šokoladu aplietus varškės sūrelius: „Juos Lietuvoje pradėjome gaminti dar 1986-aisiais, o šokoladiniai sūreliai nuo pat atsiradimo pelnė stulbinantį populiarumą. Šiandien mūsų asortimentą sudaro klasikinė, pienišku šokoladu aplieta sūrelių linija, taip pat – ir inovatyvi, baltymais bei kolagenu praturtintų sūrelių linija.“ 

Rekordai ir legenda, tapusi sūriu 

Pasak R. Bieliausko, pirkėjai pamėgo ir plėšomas sūrio dešreles „Pik-Nik“, su kuriomis 2011-aisiais Baltijos šalyse buvo surengtas plėšomų dešrelių čempionatas „Pasiplėšom!“, buvo pagaminta rekordiškai ilgiausia sūrio dešrelė. 

Dar vienas kompanijos pasididžiavimas – kietasis sūris, kurio pavadinimą įkvėpė legenda apie milžiną Džiugą. Šis sūris gaminamas iš aukščiausios kokybės pieno ir pasaulyje pelnė net 90 tarptautinių apdovanojimų, jam suteikta saugoma geografinė nuoroda.  

2010-aisiais sūrio „krikštatėviais“ tapo ir specialiu spaudu tris sūrio galvas pažymėjo Jo Ekscelencija Valdas Adamkus ir ponia Alma Adamkienė, o Vokietijos kanclerei Angelai Merkel trečiąkart laimėjus rinkimus, tuometinė prezidentė Dalia Grybauskaitė ją pasveikino įteikdama ne tik Lietuvos, bet ir Europos gyventojų širdis pavergusį sūrį. 

„Visus produktus gamindami, laikomės svarbiausio principo – siekio išsaugoti dar senolių išpuoselėtas tradicijas patobulindami jas aukščiausios kokybės šiuolaikinėmis technologijomis, kurių dėka galime užtikrinti dar geresnę kokybę ir skonį“, – teigia R. Bieliauskas. 

Šimtmečio minėjimas su įtraukiančiais renginiais 

„Žemaitijos pieno“ komunikacijos vadovas atskleidė, kad jubiliejui paminėti buvo sukurtas vaizdo klipas, įgarsintas šimtmečio melodija, kurią sukūrė dainininkė Monika Linkytė: „Atsispirdami nuo šūkio „Iš kartos į kartą – jau šimtą metų“, sukūrėme nostalgišką, į tradicijas ir šimtametę meistrystę apeliuojantį vaizdo klipą, kuriame stengėmės perteikti svarbiausią mintį – produktai, kuriuos su meile kūrė mūsų proseneliai, ir šiandien skanaujami visų kartų atstovų.“ 

Pasak kompanijos komunikacijos vadovo, netruks ir smagių šimtmečiui skirtų renginių. Vienas jų – integracija Vilniuje vykusiame šaltibarščių festivalyje: „Birželio 1 d. sostinėje vykusiame šaltibarščių festivalyje siūlėme sudalyvauti įtraukiančiuose žaidimuose, taip pat kvietėme ragauti išskirtinio skonio kefyro kokteilių ir rinkti geriausią šios vasaros skonį.“ 

Kefyro degustuotojus linksminęs DJ Jovani (Jonas Nainys) iškilmingai paskelbė, kad gardžiausias vasaros skonis yra mangų kokteilio. Pramogos, žaidimai ir prizų dalijimas buvo transliuojami gyvai. 

Pašnekovas pridūrė, jog rugsėjį kompanija surengs nacionalinę loteriją, kurios metu pieno produktų pirkėjai galės laimėti įvairiausių prizų.  

„Kol kas norime išlaikyti intrigą, tačiau artėjant loterijai, pateiksime daugiau detalių tiek apie pačią akciją, tiek apie laukiančias dovanas. Siekiame šią išskirtinę sukaktį paminėti ne vienkartine akcija ar renginiu, bet švęsti šimtmetį visus metus nepamirštant svarbiausių ilgos istorijos liudininkų – mūsų produktus pamėgusių vartotojų“, – teigia įmonės komunikacijos vadovas. 

Video