Prekybos tinklai įsitraukė į kainų mažinimo lenktynes
Penktadienį du mažmeninės prekybos tinklai – „Lidl“ ir „Iki“ įsitraukė lenktynes, kuris labiau sumažins kainas atskiriems produktams. „Lidl“ pranešė, kad iki 25 proc. mažina „Pilos“ sviesto kainą ir tai esą bus „pavyzdys rinkoje“.
„Metus su lyginamąja reklama pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“ pateikia dar vieną argumentą, kodėl privatus prekės ženklas turi privalumų prieš žinomų gamintojų produkciją. Nuo penktadienio iki 25 proc. mažėja jų privataus prekės ženklo „Pilos“ sviesto kaina. 200 g sviesto pakuotė nuo šiol „Lidl“ parduotuvėse kainuos 1,99 eurų, o didžioji 375 g pakuotė – vos 2,99 euro“, – pranešė „Lidl“.
Tuo tarpu „Iki“ savo pranešime giriasi, jog „įtvirtina lyderystę“ ir „dar labiau mažina kainas – siūlo 29 proc. pigesnį sviestą“.
„Prekybos tinklas „Iki“, sausio pabaigoje paskelbęs apie daugiau nei 100 pieno produktų kainų mažinimą, įtvirtina lyderystę ir mažina privataus prekės ženklo „Iki“ sviesto kainą. Nuo vasario 11 d. „Iki“ prekių ženklu pažymėtą sviestą pirkėjai galės įsigyti 29 proc. pigiau“, – teigia įmonė.