Alaus darykla „Carlsberg“ už 3,3 mlrd. svarų sterlingų įsigys Didžiosios Britanijos vaisvandenių gamintoją „Britvic“

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Danų alaus darykla „Carlsberg“ pirmadienį paskelbė sutariusi susitarimą už 3,3 mlrd. svarų sterlingų (4,2 mlrd. JAV dolerių) įsigyti Didžiosios Britanijos vaisvandenių gamintoją „Britvic“.

Prieš kiek mažiau nei dvi savaites iki pasirodant šiam pranešimui, ši vaisinio gėrimo „Robinsons Squash“ gamintoja atmetė kitą 3,1 mlrd. svarų vertės bendrovės „Calrsberg“ pasiūlymą, teigdama, jog jis neatspindi tikrosios bendrovės vertės. „Įmonių grupės „Carlsberg“ ir bendrovės „Britvic“ PLC valdybos šiandien paskelbė sudariusios susitarimą dėl rekomenduojamo pasiūlymo už pinigus... įsigyti visą esamą ir būsimą akcinį bendrovės „Britvic“ kapitalą“, – pranešė „Carlsberg“.

Bendrovės „Britvic“ akcininkams siūloma 7,9 proc. priemoka prie penktadienį nustatytos rinkos uždarymo kainos bei 36 proc. priemoka prie prieš mėnesį galiojusios akcijų kainos.

Pranešime spaudai nurodoma, kad bendrovės „Britvic“ direktoriai vienbalsiai rekomenduoja priimti pasiūlymą dėl šio sandorio, kurį sudarius būtų įsteigta viena bendra gėrimų gamybos bendrovė „Carlsberg Britvic“.
„Bendrovės „Carlsberg“ įsitikinimu, apjungus bendrovių „Carlsberg“ ir „Britvic“ veiklą, bendrovei „Carlsberg“ bus lengviau siekti jos plėtros tikslų“, – rašoma alaus daryklos pranešime.

„Britvic“ yra pagrindinė bendrovės „PepsiCo“ partnerė Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, turinti išimtines teises gaminti ir pardavinėti tokių prekių ženklų, kaip „Pepsi“, „7UP“ ir „Lipton Ice Tea“ gėrimus. „Be to, įsigijusi bendrovę „Britvic“, „Carlsberg“ sutvirtins savo glaudžius santykius su bendrove „PepsiCo“, kuri šiuo metu veikia penkiose Vakarų Europos ir Azijos rinkose“, – pranešė „Carlsberg“, pridurdama, jog „PepsiCo“ sutiko atsisakyti su bendrove „Britvic“ sudarytose gėrimų pilstymo į butelius sutartyse nustatytos išlygos dėl kontrolės pasikeitimo.

„Britvic“ taip pat pirmadienį pranešė apie ketvirčiu nuo balandžio iki birželio 6,3 proc. išaugusias pajamas ir 2,2 padidėjusią apyvartą.
„Džiugu, jog tą sugebėjome pasiekti, nepaisydami šiais metais esančių prastų oro sąlygų, o lyginant su praėjusiais metais, kai pajamos išaugo 9,9 proc., tai taip pat yra neblogas rezultatas“, – teigė bendrovės generalinis direktorius Simonas Litherlandas.
 

Video