„Nestle“ pajamos 2023-aisiais augo 1,5 proc., pelnas - daugiau nei penktadaliu

DENIS BALIBOUSE / REUTERS DENIS BALIBOUSE / REUTERS

Šveicarijos maisto pramonės milžinė „Nestle“ pranešė per praėjusius metus gavusi 93 mlrd. Šveicarijos frankų pardavimų pajamų – 1,5 proc. mažiau nei 2022-aisiais.

Organiškai (nevertinant aktyvų įsigijimų ar pardavimų, atmetus valiutų santykių pokyčius) įplaukos augo 7,2 procento.

Grynojo pelno pernai uždirbta 21 proc. daugiau nei užpernai – 11,2 mlrd. frankų.

Pajamos Šiaurės Amerikoje mažėjo 1,3 proc. iki 26 mlrd. frankų, Europoje – 0,2 proc. iki 19,1 mlrd. frankų, Kinijoje – 5,9 proc. iki 5,04 mlrd. frankų, kitur Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 5,2 proc. iki 17,52 mlrd. frankų, tuo tarpu Lotynų Amerikoje – didėjo 3,2 proc. iki 12,2 mlrd. frankų.

Šiais metais bendrovė tikisi įplaukų organinio augimo apytikriai 4 procentais.

Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija perkama 188 šalyse. Bendrovė 77 valstybėse turi beveik pusketvirto šimto gamyklų, apie 275 tūkst. darbuotojų.

Video