„Pernod Ricard“ įplaukos per metus menko 8 proc.

AFP-Scanpix nuotr. AFP-Scanpix nuotr.

Prancūzijos vyno ir stipriųjų gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ pranešė įplaukas savo finansinių metų pirmąjį ketvirtį sumažinusi 8 proc., šių metų pavasarį nutraukusi visos savo produkcijos tiekimą Rusijai, taip pat smukus organiniams pardavimams Kinijoje ir JAV.

Anot pranešimo, pardavimų pajamos liepos-rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, sumenko nuo 3,31 mlrd. iki 3,04 mlrd. eurų, organiniams pardavimais mažėjus 2 procentais.

Pajamos Amerikos žemynuose nyko 10 proc. (organiškai - 9 proc.), Europoje - 1 proc. (didėjo 1 proc.), kitur pasaulyje - 11 proc. (nepakito).

1975-aisiais įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.

„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.

Video