Aplinkos apsaugos departamentas rūpinsis Tarpvalstybinių atliekų vežimų
Aplinkos apsaugos departamentas nuo liepos 1 d. pradeda vykdyti Tarpvalstybinių atliekų vežimo kompetentingos institucijos funkcijas. Anksčiau ši veiklos sritis buvo priskirta Aplinkos apsaugos agentūrai.
Nuo šiol departamentas vykdys ir Lietuvos Respublikos siunčiančiosios, paskirties, tranzito kompetentingos institucijos ir korespondento funkcijas. Atsakys už tarpvalstybinių atliekų vežimų leidimų išdavimą bei kontroliuos, ar pranešėjai, atliekų tarpvalstybinius vežimus organizuojantys asmenys, atliekų gavėjai laikosi 2006 m. birželio 14 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1013/2006 nustatytų reikalavimų atliekų vežimui.
Kas keičiasi nuo liepos 1 d. vykdantiems tarpvalstybinius atliekų vežimus:
Visus pasirašytus dokumentų komplektus, skirtus kitų šalių institucijoms, reikės siųsti elektroniniu paštu info@aad.am.lt. Siunčiami dokumentai jau turi būti suderinti per „Gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinę sistemą“ – Tarpvalstybinių atliekų vežimų modulis (GPAIS TAV) ir jų būsena turi būti – „Priimtas“.
Aplinkos apsaugos departamentui pateikti tą pačią informaciją ir dokumentus, kurie buvo suderinti per GPAIS TAV modulį.
Už dokumentų ir informacijos teisingumą atsako pranešėjas (asmuo arba organizacija, kuri atsakinga už pateikiamų dokumentų susijusių su atliekų vežimu informacijos teisingumą bei tikslumą).
Aplinkos apsaugos departamentui reikės pateikti garantijos ar lygiaverčio draudimo originalus.
Departamentui perėmus naujas funkcijas pranešėjai, atliekų tarpvalstybinius vežimus organizuojantys asmenys gali susidurti su laikinais nesklandumais dėl procedūrų adaptavimo departamente.
Iškilus neatidėliotiniems klausimams rekomenduojame konsultuotis ar kreiptis į Aplinkos apsaugos departamentą