„Lidl“ ir „Pieno žvaigždės“ susitaikė dėl ginčytinos reklamos

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr. Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ ir viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“ taikiai susitarė dėl lyginamosios reklamos ir prekės ženklų naudojimo.

„Lidl Lietuva“ pranešė, kad susitarimas pasirašytas gruodžio 8-ąją, jo pagrindu buvo nutrauktas teisminis ginčas. Vilniaus apygardos teismas sprendimą priėmė sausio 9-ąją, rodo teismų informacinė sistema.  

Anot pranešimo, bendrovės prioritetu laiko ne ginčą, o verslo interesus. 

„Bendrovės „Pieno žvaigždės“ iniciatyva ginčas išspręstas abipusiu sutarimu, nereikalaujant neteisėtų veiksmų pripažinimo ar piniginių kompensacijų sumokėjimo. Mažmeninės prekybos maisto produktais rinka yra itin dinamiška, tad reklamos turinys ir formatas keičiasi itin sparčiai, o bylinėjimasis teisme trunka ilgai. Todėl abi bendrovės prioritetu pasirinko galimybę šią situaciją įvertinti iš verslo interesų ir greitai baigti šį ginčą“, – teigia „Lidl Lietuva“.

„Pieno žvaigždės“ į Vilniaus apygardos teismą dėl autorių teisių pažeidimo kreipėsi po to, kai jos gaminamos „Dvaro“ varškės kilogramo kainą „Lidl“ reklamoje lygino su prekės ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kaina.

Video