Teismas: 100 000 eurų bauda "Lidl Lietuva" skirta teisėtai
Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos tinklą valdanti bendrovė „Lidl Lietuva“ skleidė klaidinančią reklamą ir už tai jai teisėtai skirta 100 tūkst. eurų bauda, nusprendė teismas.
Regionų administracinis teismas gruodžio 4 dieną atmetė „Lidl Lietuvos“ skundą.
Pasak teisėjų, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) 2023 metų rugsėjo sprendimas yra pagrįstas – pastaroji nutarė, jog „Lidl Lietuva“ reklamoje lygino jos prekių kainas su kitų tinklų kainomis, tačiau užfiksuotas ne tuo pačiu metu.
„Pavyzdžiui, konkurentų parduotuvėse konkrečių prekių kainos fiksuotos tam tikrą dieną, o lyginamoji reklama apie mažesnę tokių prekių kainą „Lidl Lietuvos“ parduotuvėse vartotojams skleidžiama po savaitės ar daugiau“, – pranešė VVTAT.
Tuo metu „Lidl“ teigimu, jos reklamose kainos būdavo lyginamos su konkuruojančių tinklų ne akcijų kainomis, palyginimai buvo žymimi specialiu ženklu su papildoma informacija apie laikotarpį.
„Todėl, „Lidl“ vertinimu, toks lyginamosios reklamos pateikimas ir turinys yra išsamus, aiškus ir neklaidina vartotojų“, – pranešė bendrovė.
Savo ruožtu VVTAT pabrėžė, kad kainų lyginimo tikslas – parodyti, kokią naudą vartotojas galėtų gauti, jei pasirinktų konkurento pasiūlymą, tačiau, jei lyginamos dabartinės ir pasenusios kainos, tokia informacija nepadeda vartotojui.
Bendrovė teigė įvertinusi teismo argumentus nuspręs, ar jo sprendimą skųsti.