„Heineken“ alaus pardavimus 2024-aisiais kiek padidino, bet pelnas krito perpus

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“, antra pagal dydį pasaulyje, pranešė grynąjį pelną 2024-aisiais sumažinusi daugiau nei perpus, alaus pardavimams kiekybine išraiška kukliai augus.

Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,3 mlrd. eurų užpernai iki 978 mln. eurų pernai, įplaukoms mažėjus nuo 36,38 mlrd. iki 35,96 mlrd. eurų.

Staigų pelno kritimą bendrovė paaiškino vienkartiniu investicijų į „China Resources Beer“ nurašymu.

Organinis įplaukų augimas, atmetus vienkartinius veiksnius ir amortizacijos nurašymus, siekė 5 proc., jos sudarė 36,08 mlrd. eurų.

Alaus pardavimai kiekybine išraiška organiškai didėjo 1,6 proc., o augimas užfiksuotas visose rinkose.

Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis augo 5,2 proc., o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 8,8 procento.

Bendri pardavimai Europoje didėjo 0,3 proc., Amerikos žemynuose – 0,8 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose – 3,1 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 4,4 procento.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant  „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“. 

Video