„Nestle“ pajamos ir pelnas 2024-aisiais kiek sumenko
Šveicarijos maisto pramonės milžinė „Nestle“ pranešė per praėjusius metus gavusi 91,35 mlrd. Šveicarijos frankų pardavimų pajamų – 1,8 proc. mažiau nei 2023-iaisiais.
Organiškai (atmetus aktyvų pasikeitimus ir valiutų santykių pokyčius) įplaukos padidėjo 2,2 procento. Grynojo pelno pernai uždirbta 2,9 proc. mažiau nei užpernai – 10,88 mlrd. frankų.
Pajamos Europoje menko 1 proc. iki 18,91 mlrd. frankų, Šiaurės Amerikoje – 2,5 proc. iki 25,34 mlrd. frankų, Lotynų Amerikoje – 2,2 proc. iki 11,93 mlrd. frankų, Kinijoje – 1,3 proc. iki 4,97 mlrd. frankų, kitur Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 4,1 proc. iki 16,79 mlrd. frankų, tuo tarpu Lotynų Amerikoje – didėjo 3,2 proc. iki 12,2 mlrd. frankų.
Bendrovė skelbia, jog šiemet tikisi spartesnio įplaukų organinio augimo, tačiau konkrečių prognozių nenurodo.
Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija prieinama 190 šalių. Bendrovė 75 valstybėse turi 337 gamyklas, apie 277 tūkst. darbuotojų.
