„Kraft Heinz“ skyla į dvi įmones
Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ skyla į dvi įmones, praėjus dešimtmečiui po jų susijungimo.
Viena iš įmonių siūlys ilgo galiojimo produktus ir valdys tokius prekės ženklus kaip „Heinz“, „Philadelphia“ ir „Kraft Mac & Cheese“, antradienį pranešė „Kraft Heinz“.
Kita įmonė bus atsakinga už tokius prekių ženklus kaip „Oscar Mayer“, „Kraft Singles“ ir „Lunchables“.
Abiejų įmonių pavadinimai bus paskelbti vėliau.
„Kraft Heinz“ gegužę pareiškė, kad atlieka strateginę įmonės peržiūrą, taip įspėdama apie galimą pertvarką.
„Kraft Heinz“ prekių ženklai yra ikoniški ir mėgstami, tačiau dėl sudėtingos mūsų dabartinės struktūros sunku efektyviai paskirstyti kapitalą, prioretizuoti iniciatyvas ir skatinti plėtrą perspektyviausiose srityse“, – pareiškime teigė „Kraft Heinz“ vykdomasis vadovas Miguelis Patricio (Migelis Patrisijus).
„Kraft Heinz“ neplanuoja keisti savo dabartinių būstinių Čikagoje ir Pitsberge. Sandorį užbaigti tikimasi antroje 2026 metų pusėje.
