„Heineken“ užfiksavo staigų produkcijos paklausos kritimą trečiąjį metų kevirtį

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Nyderlandų alaus gamybos milžinė „Heineken“ trečiadienį pranešė apie staigų alaus pardavimų sumažėjimą trečiąjį metų ketvirtį, kurį lėmė staigus nuosmukis Jungtinėse Valstijose ir Europoje bei „sudėtingos ekonominės sąlygos“.

Amsterdame įsikūrusi bendrovė, antra pagal dydį pasaulyje alaus darykla po „AB InBev“, dabar pranašauja, kad dėl tokių aplinkybių jos metinis pelnas veikiasiai bus artimesnis anksčiau skelbtų prognozių apatinei ribai.

„Heineken“ skelbia liepos-rugsėjį pasaulyje pardusi 59,0 mln. hektolitrų alaus – 3,3 mln. mažiau nei per ankstesnį trijų mėnesių laikotarpį ir 2,9 mln. mažiau nei prieš metus.

Pardavimų pajamos abiem atvejais menko apytikriai 4 proc. iki 8,71 mlrd. eurų.

Anksčiau šį mėnesį „Heineken“ paskelbė naikinanti arba perkelianti 400 darbo vietų, vykdydama didelę savo Amsterdamo pagrindinės būstinės pertvarkymą, kad galėtų pasinaudoti naujomis technologijomis.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant  „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“. 

Video