AHDB orientuojasi į jaunus prancūzų vartotojus, skatindama JK ėrienos eksportą
Britų Žemės ūkio ir sodininkystės plėtros valdyba (AHDB) paskelbė, kad dalyvauja reklaminėje kampanijoje Prancūzijoje, kuria siekiama paskatinti britų ėrienos paklausą tarp jaunesnių Prancūzijos vartotojų.
Farminguk.com praneša, kad minėtoji valdyba bendradarbiauja su „Interbev" - Prancūzijos nacionaline gyvulių ir mėsos organizacija - vykdydama kampaniją „Keiskime ėrieną" Šiaurės Prancūzijoje.
Naująja kampanija siekiama kelti mėsininkų kvalifikaciją ir sutelkti dėmesį į mažesnes grupes, kad būtų skatinama jaunesnių Prancūzijos vartotojų paklausa.
Prekybos duomenimis, Prancūzija importuoja daugiau kaip 50 proc. šalyje suvartojamos ėrienos. Tai didžiausia Jungtinės Karalystės ėrienos rinka. 2023 m. avienos eksporto vertė per metus padidėjo 23 proc. iki 292 mln. svarų sterling (apie 338,24 mln. eurų), o kiekis - 23 proc. iki 45 000 tonų.
Ši kampanija suteiks AHDB komandai platformą toliau reklamuoti anglišką avieną svarbioje prancūzų rinkoje. Kitais metais regione bus surengta nemažai renginių, įskaitant seminarus apie tai, kaip maksimaliai padidinti skerdenos vertę ir taikyti naujoviškus prekybos metodus, taip pat mokymus apie skerdieną siūlėmis, kad būtų galima padidinti išeigą.
Maždaug 50 mėsininkų Hauts de France - Šiaurės Prancūzijos regione - prekiauja „St George" prekės ženklu pažymėta angliška ėriena. Lucille Brillaud, AHDB France rinkodaros ir komunikacijos vadybininkė, sakė, kad Jungtinė Karalystė yra labai svarbi ėrienos tiekėja Prancūzijos rinkai.
„Tačiau 77 % Prancūzijoje suvartojamos ėrienos valgo vyresni nei 50 metų amžiaus žmonės. Todėl „Let's Change Lamb" yra tokia svarbi, nes padeda iš naujo pristatyti ėrieną, kad ji būtų paklausi tarp jaunesnių vartotojų".
„Mėsininkams svarbu keisti ėrienos išpjovas, kad jie atitiktų šiuolaikinio skonio patiekalų sprendimus. Mėsos vartojimas Prancūzijos Aukštutinėje Prancūzijoje yra didelis, todėl tikimės ir toliau skatinti angliškos ėrienos paklausą", - sake ji.
