„Nestle“ pajamos šiemet sumenko 2 proc.

Asociatyvi nuotr. Canva nuotr. Asociatyvi nuotr. Canva nuotr.

Šveicarijos maisto pramonės milžinės „Nestle“ pajamos per tris šių metų ketvirčius  sumenko 2 proc. ir nepateisino rinkos lūkesčių, bendrovė dar kartą procentiniu punktu apkarpė prognozes visiems 2024 metams.

Pasak bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimų pajamos sumažėjo nuo 68,8 mlrd. iki 67,15 mlrd. Šveicarijos frankų.

Tuo tarpu organinis pajamų augimas (nevertinant aktyvų įsigijimų ar pardavimų, atmetus valiutų santykių pokyčius) siekė 2 procento. „Nestle“ produkcijos kainų vidutinis lygis pakilo 1,6 procento.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo 67,56 mlrd. frankų įplaukas, jų organinį augimą 2,5 procento.

Pajamos Šiaurės Amerikoje mažėjo 2,6 proc. iki 18,5 mlrd. frankų, Europoje – 1,8 proc. iki 13,9 mlrd. frankų, Kinijoje – 2 proc. iki 3,55 mlrd. frankų, kitur Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 5,2 proc. iki 12,54 mlrd. frankų, Lotynų Amerikoje – 2,3 proc. iki 8,9 mlrd. frankų.

Bendrovė apkarpė pajamų organinio augimo 2024-aisiais prognozę nuo 3 proc. iki 2 procentų.

„Nestle“ valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija realizuojama 188 šalyse.

Video