Didžiosios alaus gamintojos „Heineken“ pajamos sumenko

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Viena didžiausių pasaulyje alaus gamintojų – Nyderlandų „Heineken“ trečiadienį pranešė, jog jos pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį sumenko, nepaisant pardavimų kiekybine išraiška augimą, tačiau patvirtino prognozes visiems šiems metas.

Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimų pajamos sumažėjo 5,5 proc. iki 9,072 mlrd. eurų. Nuosmukį bendrovė susiejo su Brazilijos, Meksikos, Etiopijos ir Nigerijos nacionalinių valiutų nuvertėjimu.

Aukščiausios kokybės alaus rūšių pardavimų apimtys išaugo 4,5 proc., visiems pardavimams kiekybine išraiška didėjus 0,7 procento. Vien tik "Heineken" prekės ženklo alaus pardavimai augo 8,7 proc., o nealkoholinio - 3,4 procento.

Bendri pardavimai Europoje didėjo 1,4 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose - 6,4 proc., tuo tarpu Azijos ir Ramiojo vandenyno – menko 1,2 proc., Amerikos žemynuose – 1,3 procento.

„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant  „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.

Video