AGCO paskelbė prognozes 2025 metams: spaudimas grūdų kainoms išliks

Asociatyvi nuotr. Fendt nuotr. Asociatyvi nuotr. Fendt nuotr.

„AGCO Corporation“ (AGCO), valdanti prekės ženklus „Fendt“, „Massey Ferguson“, „Valtra“ ir kitus, susitikime su investuotojais paskelbė, kad 2025 metais korporacijos pajamos sumažės apie 20 proc. – iki 9,6 mlrd. dolerių. Šių metų finansiniai rezultatai rodo, kad AGCO pajamos siekė 14,4 mlrd. dolerių ir jie pranoko išankstinius lūkesčius, nes buvo prognozuota gauti tik apie 12 mlrd. dolerių pajamų.

„Mūsų strategija „Pirmiausia - ūkininkas“ puikiai pasiteisino nuo pat jos įgyvendinimo pradžios 2021 m. (...) Per ciklą pasiekiame didesnių pakilimų ir didesnių nuosmukių, taip sustiprindami savo įsipareigojimą kurti atsparesnį verslą, sutelktą į didelės maržos galimybes, ir pasirūpindami savo padėtimi tvariam ir pelningam augimui“, – sakė Eric Hansotia, AGCO pirmininkas, prezidentas ir vykdomasis direktorius.

Kitų metų prastesnės prognozės susijusios su tuo, kad ūkininkams teks ir toliau susidurti su mažomis grūdų kainomis.

Augalininkystės sektorius pastaraisiais metais reagavo į Rusijos invaziją į Ukrainą. Dėl karo veiksmų buvo gerokai padidėjusios grūdų kainos, o tai paskatino kitų šalių žemdirbius išplėsti grūdų ir aliejinių augalų plotus. Galiausiai, visa tai neišvengiamai atsiliepė ir grūdų kainoms globalioje rinkoje, kurios pradėjo mažėti dėl padidėjusios pasiūlos.

AGCO pardavimų sumažėjimas siejamas su bendrovės grūdų sandėliavimo ir gyvulininkystės verslo pardavimu.

Pati AGCO planuoja padidinti „Fendt“ pardavimus Šiaurės ir Pietų Amerikoje, pasiekiant iki 1,7 mlrd. dolerių pardavimus, nes „bendrovė toliau plėtos visą „Fendt“ produktų liniją“.

Taip pat korporacija ketina padidinti ir atsarginių dalių grynuosius pardavimus (iki 2,3 mlrd. dolerių), o pajamos iš tiksliosios žemės ūkio produkcijos pardavimų turėtų išaugti iki 2,0 mlrd. dolerių.

Video