„Nestle“ pajamas per metus išaugino 2,8 proc.

Viena iš Viena iš "Nestle" gamyklų. Nestle nuotr.

Šveicarijos maisto pramonės milžinė „Nestle“ pranešė apie kiek kuklesnį nei tikėtasi įplaukų augimą pirmąjį metų ketvirtį, patvirtino anksčiau skelbtas prognozes visiems šiems metams.

Pasak pranešimo, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pajamos paaugo 2,8 proc. iki 22,6 mlrd. Šveicarijos frankų (kiek daugiau nei 24 mlrd. eurų).

Pardavimų apimtys didėjo tik 0,7 proc., o produkcijos kainos augo vidutiniškai 2,1 procento.

Pajamos Amerikos žemynuose beveik nepakito, Europoje – padidėjo 2,5 proc., Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 3,6 procento.

Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija perkama 188 šalyse.

Video