„Salma“ kuria naują parduotuvių tinklą didesnių pajamų klientams

Maisto produktai prekybos centre. Canva nuotr. Maisto produktai prekybos centre. Canva nuotr.

Bendrovė „Salma“ registruoja naują gurmaniškų parduotuvių prekių ženklą „Maistinė“, kuriuo žymės keletą savo jungiamų „Aljanso Aibė“ tinklui priklausančių parduotuvių, be to, planuoja tinklą plėsti, rašo portalas „Verslo žinios“.

„Salmos“ vadovas Salvijus Vaitekūnas VŽ teigė, kad prekių ženklas „Maistinė“ žymės naujas maisto prekių parduotuves Lietuvoje, orientuotas į didesnes pajamas gaunančius pirkėjus – įmonei priklausančią „Aibės“ parduotuvę Palangoje, Kunigiškėse, šią vasarą atidarytą Juodkrantėje, taip pat Birštone, o iki šių metų pabaigos ketinama atidaryti Kaune, kiek vėliau ir Vilniuje.

Pasak jo, pats prekių ženklas indikuoja, kad orientuojamasi bus į maistą, gurmaniškus produktus. Per pirmuosius metus į tinklo plėtrą yra numatyta apie 1,5 mln. eurų investicijų.

Video