„Agritechnica 2025“ parodoje – dėmesys ir žinomai Lietuvoje nuomonės formuotojai, ūkininkei Jolanta Grey

Jolanta Grey pakviesta į influencerių susitikimą parodoje Jolanta Grey pakviesta į influencerių susitikimą parodoje "Agritechnica 2025". Agrobitėje matyti ir Jolantos Grey įrašai tituliniame puslapyje desktop ir mobile versijose..

Lapkričio 9-15 dienomis Hanoveryje (Vokietija) vyksiančios parodos organizatoriai į „Agri Influencer Meet-Up“ susitikimą pakvietė ir žinomą Lietuvoje influencerę, Kaišiadorių ūkininkę Jolantą Grey.

„Agri Influencer Meet-Up“ susitikimas vyks kitą trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį DLG stende (24 salė) nuo 13 iki 14 val. „Tai tiesiog susitikimas, skirtas geriau pažinti vieni kitus. DLG Agri Award koordinatorius taip pat bus ten!“ – Jolantą Grey informavo parodos organizatoriai.

Be to, Lietuvos žemės ūkio sektorių garsinančią ūkininkę į gamintojų stendus jau asmeniškai pakvietė apsilankyti pagrindinis šio ūkio partneris UAB "Dotnuva Baltic".

„Džiaugiamės, kad galime prisidėti ir prie žemės ūkio influencerių žinomumo didinimo, o Jolanta Grey ir Martynas yra mūsų puikūs draugai!“ – sako UAB „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius Dangis Valaitis.   

J. Grey ne tik šiemet yra surengusi įspūdingiausią ūkininkų bendruomenei renginį „Traktorių dakaras“, bet ir neseniai laimėjo žurnalo „Mano ūkis“ paskelbtą Metų žmogaus balsavimą, kuriame surinko 37 proc. respondentų balsų.

Be kita ko, Jolantos Grey „Youtube“ platformos kanalas „Grey Agro“ jau yra ir „Agrobite.lt“ portalo titulinio puslapio juostoje „Mūsų partneriai ir draugai“, kur skelbiami būtent influencerių įrašai iš „Youtube“ platformos.

„Agrobite.lt be galo svarbu palaikyti glaudžius ir draugiškus santykius su Lietuvos žemės ūkio nuomonės formuotojais, nes šie žmonės yra savotiški ūkininkų bendruomenės lyderiai. Komunikacija bendruomenėje turi vykti įvairiais lygmenimis ir išties didžiuojamės, kad būtent Jolanta ir Martynas yra mūsų draugai“, – sako „Agrobite.lt“ portalo vyr. redaktorius Gediminas Stanišauskas, pridurdamas, kad tokia draugystė ir partnerystė praplečia ir žiniasklaidos priemonės, ir nuomonių formuotojų galimybes.  

Video