Didžiausios pasaulyje aludarės „InBev“ pelnas augo, nepaisant boikoto JAV
Didžiausia pasaulyje aludarė „Anheuser-Busch InBev“ („AB InBev“) pirmojo metų ketvirčio grynąjį pelną sugebėjo padidinti, nepaisant „Bud Light“ boikoto Jungtinėse Valstijose.
Belgijos ir Brazilijos alaus pramonės grupė, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Budweiser“, „Stella Artois“ ir „Corona“, pranešė, jog jos grynasis pelnas sausio-kovo mėnesiais dėl kainų pakėlimo išaugo 15,2 proc. iki 1,51 mlrd. JAV dolerių, o pardavimų pajamos didėjo 2,3 proc. iki 14,55 mlrd. dolerių.
Organinis pajamų augimas siekė 2,6 proc., o pardavimai kiekybine išraiška daugiau nei 2 mlrd. vartotojų 150 šalių visame pasaulyje padidėjo 0,6 procento.
Pardavimai Šiaurės Amerikoje organiškai augo 9,9 proc., Pietų Amerikoje – 0,6 proc., Centrinėje Amerikoje – 4,2 proc., EMEA regione (Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje) – 5,4 proc., tuo tarpu Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione – sunyko 4,8 procento.
Pernai alaus gamintoja atsidūrė JAV kultūrinių karų sūkuryje, kai bendradarbiaudama su transseksualiu nuomonės formuotoju („influenceriu“) reklamavo „Bud Light“ – dėl to konservatyvūs visuomenės atstovai inicijavo jo boikotą.