Didžiausios pasaulyje aludarės „InBev“ pelną pernai sumažino „Bud Light“ boikotas JAV

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Didžiausia pasaulyje alaus gamintoja „Anheuser-Busch InBev“ (AB InBev) pranešė pelną pernai sumažinusi 6,3 proc., o nuosmukį susiejo su „Bud Light“ prekės ženklo boikotu Jungtinėse Valstijose.

Belgijoje įsikūrusios alaus milžinės, kuri taip pat gamina „Stella Artois“ ir „Corona“ prekės ženklų produkciją, grynasis pelnas 2023-aisiais sumenko iki 5,34 mlrd. JAV dolerių (4,93 mlrd. eurų) nuo 5,97 mlrd. dolerių 2022 metais, teigiama bendrovės pranešime.

„InBeb“ per praėjusius metus realizavo 585 mln. hektolitrų produkcijos – 1,7 proc. mažiau nei užpernai, pardavimams vien tik Šiaurės Amerikoje kritus daugiau nei 12 procentų.

Pernai alaus gamintoja atsidūrė JAV kultūrinių karų sūkuryje, kai bendradarbiaudama su transseksualiu nuomonės formuotoju („influenceriu“) reklamavo „Bud Light“ – dėl to konservatyvūs visuomenės atstovai inicijavo jo boikotą.

Grupė, kuri teigia, kad 150 šalių turi apie 2 mlrd. jos produkcijos mėgėjų, pripažino, kad 2023-ieji jai buvo blogi metai Jungtinėse Valstijose, kur pajamos sumažėjo 9,5 procento.

Nepaisant pardavimų nuosmukio, kainų padidinimas vis tiek padėjo grupei išauginti pasaulines pajamas 7,8 proc., atmetus valiutų kursų svyravimus – iki 59,4 mlrd. dolerių (54,8 mlrd. eurų).

Video