„Lindt & Sprungli“ pakeltos kainos pakirto „Lindt“ šokolado paklausą

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Šveicarijos aukščiausios kokybės šokolado gamintoja „Lindt & Sprungli“ padidino 2025 metų pardavimų planą po to, kai, bendrovei pabranginus savo produktus, jos pardavimų apimtys pirmąjį pusmetį sumažėjo, bet pajamos vis vien padidėjo.

Kakavos kainoms pakilus į rekordines aukštumas, saldainiais „Lindor“ ir šokoladiniais Velykų zuikiais garsėjanti bendrovė padidino savo gaminių kainas 15,8 procento.

Nors pardavimų apimtys sumažėjo 4,6 proc., pajamos vis tiek išaugo 9 proc. iki 2,4 mlrd. Šveicarijos frankų (3 mlrd. JAV dolerių, 2,6 mlrd. eurų), nes vartotojai, nepaisydami kainų kilimo, toliau pirko šokoladą.

„Parodėme atsparumą sudėtingoje rinkos aplinkoje“, – pareiškime teigė generalinis direktorius Adalbertas Lechneris, atkreipęs dėmesį į produktų inovacijas ir pastangas mažinti sąnaudas siekiant sušvelninti kakavos kainų augimo poveikį.

Visgi grynasis pelnas pirmąjį pusmetį sumažėjo 13,3 proc. iki 189 mln. Šveicarijos frankų.

Video