„Kraft Heinz“ antrojo ketvirčio įplaukas sumažino 2 proc., patyrė nuostolį
Viena didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ antrąjį metų ketvirtį patyrė grynąjį nuostolį, tačiau visų metų prognozių nepakeitė.
Anot pranešimo, per trijų mėnesių laikotarpį iki birželio 28-osios imtinai, patirtas 7,82 mlrd. JAV dolerių grynasis nuostolis, palyginti su 102 mln. dolerių grynuoju pelnu prieš metus.
Nuostolį bendrovė paaiškino 9,3 mlrd. dolerių nepiniginiu nuvertėjimu dėl „besitęsiančio mūsų akcijų kurso ir rinkos kapitalizacijos kritimo“.
Pardavimų pajamos menko nuo 6,476 mlrd. iki 6,352 mlrd. dolerių.
Bendrovė patvirtino, jog 2025-aisiais planuoja pelno kritimą apytikriai 3,5 proc., organinio pajamų – 1,5-3,5 procento.
„Kraft Heinz“, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus „H.J. Heinz Co.“ ir „Kraft Foods Group Inc.“, valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant „Jacobs“, „Heinz“, „Maxwell House“, „Jell-O“. Jos produkcija realizuojama beveik 200 šalių.
