„Deutz“ pradėjo strateginę partnerystę su "Daimler Truck"
Antradienį „Deutz AG“ ir "Daimler Truck AG" pasirašė susitarimus, pagal kuriuos „Deutz“ iki dešimtmečio pabaigos galės naudotis "Daimler" varikliais. Tačiau šis susitarimas svarbus ir kitu pasirašytu sandoriu, pagal kurį "Daimler Truck" įgis 4,19 proc. bendrovės "Deutz AG" akcijų, tokiu būdu tapdama ir stambiu akcininku.
"Daimler Truck MDEG" serijos varikliai laikomi vidutinės apkrovos varikliais, kurie gali būti naudojami statybinėje įrangoje. Savo ruožtu "Daimler Truck HDEP" serijos varikliai gali būti naudojami, pavyzdžiui, sunkiojoje žemės ūkio technikoje.
Teigiama, kad po šio sandorio „Deutz“ sutaupys nemažai lėšų variklių kūrimui, išplėsti modernių vidaus degimo variklių asortimentą ir taip padės pagrindus tolesniam verslo augimui.
Abiejų bendrovių bendradarbiavimas orientuotas į dvi sritis. Viena jų – „Deutz“ įsigis "Daimler Truck" vidutinės apkrovos MDEG variklių intelektinę nuosavybę, kad galėtų toliau juos tobulinti, įskaitant ir skirtus naudoti ne keliuose, pavyzdžiui, žemės ūkio mašinose ir statybų įrangoje.
Be to, „Deutz“ iš "Daimler Truck" įsigis licencijos teises, kad galėtų toliau plėtoti sunkiasvorių "Daimler Truck" HDEP serijos variklius, skirtus naudoti ne visureigiuose. Ji taip pat platins šiuos variklius savarankiškai.
Bendradarbiavimas numato įvairius gamybos susitarimus. Sunkiasvorius variklius "Daimler Truck" ir toliau gamins "Mercedes-Benz" gamykloje Manheime ir gabens į „Deutz“ gamyklas galutiniam surinkimui, o vidutinės galios varikliai bus gaminami išskirtinai „Deutz“.
"Bendradarbiavimas su "Daimler Truck" gerokai pagerins mūsų startines pozicijas konsoliduojančioje rinkoje, nes įgysime prieigą prie technologiškai pažangių variklių ir kartu galėsime pritraukti naujų klientų grupes. Sunkiasvorėms transporto priemonėms ir žemės ūkiui vis dar reikalingos įprastinės vidaus degimo varikliais pagrįstos transmisijos sistemos, kurias galima padaryti ekologiškesnes naudojant sintetinius degalus. Todėl per ateinančius kelerius metus ne tik išplėsime savo klimato požiūriu neutralių produktų asortimentą, bet ir toliau plėsime klasikinių variklių verslą", - sako „Deutz“ generalinis direktorius Sebastian C. Schulte.
Abiejų sandorių suma dviženklę milijonų eurų sumą. „Deutz“ dalimis apmokės už sunkiųjų variklių licencijos teisių įsigijimą. Siekdama įsigyti vidutinės apkrovos variklių, skirtų naudoti keliuose, intelektinės nuosavybės teises, „Deutz“ pasinaudos esamu įstatiniu kapitalu ir išleis apie 5,285 mln. naujų nominalios vertės akcijų.
Lietuvoje oficialus „Deutz-Fahr“ traktorių atstovas yra „Žemtiekimas“.
