„Carlsberg“ trečiojo metų ketvirčio pajamos išaugo 18 proc.
Danijos aludarė „Carlsberg“ pranešė trečiojo metų ketvirčio pajamas padidinusi 18 proc., pardavimams kiekiu augus 16 procentų.
Anot pranešimo, įplaukos liepos-rugsėjo mėnesiais siekė 24,139 mlrd. Danijos kronų (3,232 mlrd. eurų), o jų augimas tiesiogiai sietinas su britų nealkoholinių gėrimų gamintojos „Britvic“ įsigijimu.
Pačios bendrovės kalbinti analitikai tikėjosi kiek solidesnių pajamų – 24,54 mlrd. kronų.
Organiškai pajamos didėjo 1,4 proc., pardavimai kiekiu – 3 procentais.
Vien tik alaus pardavimai augo 5 proc., iš jų „Carlsberg“ prekės ženklo – 2 proc., „Tuborg“ – 3 proc., „1664 Blanc“ – 6 procentais.
„Carlsberg“ nepakeitė prieš tris mėnesius pagerintos 2025-ųjų veiklos pelno prognozės – iki toliau tikisi jo augimo 3-5 procentais.
Lietuvoje „Carlsberg“ valdo „Švyturį – Utenos alų“.