„Carlsberg“ trečiojo metų ketvirčio pajamos išaugo 18 proc.

Asociatyvi nuotr. Canva nuotr. Asociatyvi nuotr. Canva nuotr.

Danijos aludarė „Carlsberg“ pranešė trečiojo metų ketvirčio pajamas padidinusi 18 proc., pardavimams kiekiu augus 16 procentų.

Anot pranešimo, įplaukos liepos-rugsėjo mėnesiais siekė 24,139 mlrd. Danijos kronų (3,232 mlrd. eurų), o jų augimas tiesiogiai sietinas su britų nealkoholinių gėrimų gamintojos „Britvic“ įsigijimu.

Pačios bendrovės kalbinti analitikai tikėjosi kiek solidesnių pajamų – 24,54 mlrd. kronų.

Organiškai pajamos didėjo 1,4 proc., pardavimai kiekiu – 3 procentais.

Vien tik alaus pardavimai augo 5 proc., iš jų „Carlsberg“ prekės ženklo – 2 proc., „Tuborg“ – 3 proc., „1664 Blanc“ – 6 procentais.

„Carlsberg“ nepakeitė prieš tris mėnesius pagerintos 2025-ųjų veiklos pelno prognozės – iki toliau tikisi jo augimo 3-5 procentais.

Lietuvoje „Carlsberg“ valdo „Švyturį – Utenos alų“.

Video