NMA investuoja į kokybiškų paslaugų teikimą
Nacionalinės mokėjimo agentūros (NMA) siekis – teikti aukščiausios kokybės paslaugas savo klientams. Dėl to nuolat tobulinami organizacijos vidiniai procesai, diegiamos naujovės. NMA kolektyvas stengiasi, kad klientai jiems patogiausiu būdu gautų išsamią informaciją ir visą reikalingą pagalbą, kai teikia paraiškas gauti paramą ir įgyvendina projektus. NMA tikslas, kad klientams paramos procesas būtų aiškus, sklandus ir greitas, o suteikiama informacija ir patarimai leistų išvengti klaidų.
Klientų patogumui – skirtingi informacijos teikimo būdai
NMA nuosekliai ieško būdų pasiekti kuo didesnį klientų ratą. Suprasdama, kad skirtingai auditorijai reikalingi skirtingi informacijos pateikimo būdai, organizacija pasitelkia skirtingas priemones: teikiamos individualios konsultacijos telefonu, naudojantis Teams platforma, atsakoma į paklausimus elektroniniu paštu, informacija apie paramą aktyviai viešinama interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose, žiniasklaidoje.
Informacijai skleisti pasitelkiamas ir dirbtinis intelektas:teikiami atsakymai į dažniausius klausimus, veikia NMA radijas ir kt. Siekiant padėti klientams kuo paprasčiau pasinaudoti NMA teikiamomis elektroninėmis paslaugomis parengti dažniausiai naudojamų dokumentų šablonai bei papildoma vaizdo medžiaga.
Klientų patogumui padidintas NMA informacijos prieinamumas asmenims su negalia – pritaikyta informacija, pateikiama NMA svetainėje, siunčiama klientams el. būdu bei oficialiais raštais.
Svarbiausių informacijos sklaidos priemonių sąraše išlieka individualus klientų konsultavimas telefonu ir užklausos internetu. Praėjusiais metais NMA užtikrino net 98 proc. atsiliepiamumą bendruoju numeriu bei laiku atsakė į visus el. būdu pateiktus ir parašu nepatvirtintus klientų klausimus.
NMA naujiena – Joris
Žengdama koja kojon su technologijų pažanga, NMA savo klientams šiais metais pasiūlė dar vieną inovatyvią galimybę – konsultuotis su virtualiuoju asistentu Joriu Nemiga. Joris sukurtas dirbtinio intelekto pagrindu, kad padėtų klientams dar patogiau ir greičiau gauti atsakymus į rūpimus klausimus.Norint pradėti konsultaciją su Joriu, klientams tereikia apsilankyti NMA svetainėje, dešiniame apatiniame kampe paspausti ant Jorio nuotraukos ir atsidariusiame lange pradėti pokalbį. Joris savo turimas žinias gilina nuolat, tad ateityje jo kompetencijos bus platesnės.
Aktyvus bendradarbiavimas su partneriais
NMA nuolat skiria daug dėmesio socialiniams partneriams: organizuojami susitikimai, diskusijos. Juose aptariamos galimybės operatyviai dalintis informacija, diskutuojama aktualiausiais klausimais, svarstomi siūlymai, padedantys užtikrinti, kad paramos administravimo procesas būtų dar sklandesnis ir greitesnis.
Aktyviai bendradarbiaujama ir su instituciniais partneriais. Susitikimuose atitinkamai pagal kiekvienos institucijos atliekamas funkcijas aptariami klausimai, susiję su paramos administravimu – svarstomi pasiūlymai dėl procesų pagreitinimo ir supaprastinimo projektų įgyvendinimo ir priežiūros laikotarpiais, ieškoma patogesnių būdų keistis informacija, ypač daug dėmesio skirta kontrolės optimizavimo klausimams aptarti.
Šiuose susitikimuose vyrauja bendras supratimas, jog sklandus ir geranoriškas bendradarbiavimas padeda rasti geriausius sprendimus, lemiančius sklandų paslaugų teikimą mūsų klientams.
NMA paslaugos vertinamos labai gerai
Praėjusiais metais NMA klientai ir socialiniai partneriai buvo kviečiami dalyvauti jiems parengtose apklausose ir išsakyti savo nuomonę apie organizacijos teikiamas paslaugas.
Apklausa, kurioje dalyvavo 1,3 tūkst. pareiškėjų ir paramos gavėjų, buvo siekiama išsiaiškinti, ar jie yra gerai informuoti apie paramos priemones, ar informacija pateikiama aiškiai ir suprantamai, buvo prašoma pasidalinti nuomone apie paramos administravimo skaidrumą, kontrolę, taip pat klientų aptarnavimą ir kitas NMA teikiamas paslaugas. Socialinių partnerių buvo prašoma pateikti įvairių NMA veiklos sričių ir bendrą veiklos vertinimą. Išanalizavus apklausų rezultatus ir atsižvelgus į juos, jau suplanuoti konkretūs tobulinimo veiksmai.
2024 metų apklausų rezultatai parodė, jog 90 proc. pareiškėjų ir paramos gavėjų bei 95 proc. partnerių NMA veiklą ir paslaugas vertina puikiai. Atlikus į NMA atvykstantiems klientams teikiamų paslaugų vertinimą, pasinaudojus „slaptojo kliento“ tyrimu, agentūra įvardyta kaip viena iš 20 geriausiai dėl klientų aptarnavimo kokybės vertinamų viešojo sektoriaus institucijų.
