Pranešimuose po neigiamos patikros – aiškesnė informacija
Nacionalinė mokėjimo agentūra (NMA) skelbia siekianti, kad paramos administravimo procesas pareiškėjams ir paramos gavėjams būtų kuo aiškesnis ir paprastesnis, todėl ypatingą dėmesį skiria pareiškėjų ir paramos gavėjų informavimui apie atvejus, kai atlikus patikrą nustatoma neatitikimų ir patikros rezultatas yra neigiamas. Atsižvelgiant į tai, buvo pakoreguoti ir po neigiamos patikros pareiškėjams ir paramos gavėjams siunčiami informaciniai pranešimai.
Po planinių patikrų dėl nustatytų neatitikimų su pareiškėju ar paramos gavėju per 7 darbo dienas nuo pranešimo apie patikrą gavimo dienos susisieks projektą administruojantis darbuotojas. Tai leis pareiškėjams žinoti, kokių veiksmų jie turi imtis bei kokių veiksmų imsis NMA – susisiekus su pareiškėju (paramos gavėju) jam bus atsakyta į visus klausimus. Klientams siunčiami informaciniai pranešimai atitinkamai papildyti informacija, kad su jais susisieks NMA darbuotojas.
Informaciniuose pranešimuose neigiamos patikros sulaukę pareiškėjai ar paramos gavėjai galės susipažinti su patikslinta apskundimo tvarka. Nuo šiol pranešimuose papildomai bus nurodoma, jog skųsti galima ne tik tikrintojo veiksmus, bet ir pačios ataskaitos rezultatus, nesutikti su jais ir išsakyti savo poziciją bei pateikti ją pagrindžiančius dokumentus.
Prie informacinio pranešimo yra pridedama ir patikros ataskaita, kurioje nurodyti nustatyti neatitikimai. Taigi, pranešime nurodoma, kad patikros rezultatas neigiamas, o su tokiu vertinimu susijusi informacija yra pateikiama patikros vietoje ataskaitoje.