„Pernod Ricard“ pajamos per metus sumažėjo 3 proc.
Prancūzijos vyno ir stipriųjų alkoholinių gėrimų milžinė „Pernod Ricard“ įplaukas savo finansinių metų trečiąjį ketvirtį per metus sumažino 3 proc., patvirtino anksčiau skelbtas prognozes visiems šiems metams
Anot pranešimo, pardavimų pajamos sausio-kovo mėnesiais siekė 2,278 mlrd. eurų, o organiškai jos sumažėjo taip pat 3 procentais.
Pajamos JAV augo 2 proc., Europoje – menko 7 proc., Kinijoje – 5 proc., o Indijoje – didėjo 1 procentu.
Bendrovė ir toliau tikisi pajamų sumažėjimo per visus šiuos savo finansinius metus 1-3 procentais.
1975-aisiais įkurtos „Pernod Ricard“ prekės ženklų portfelyje – konjakas „Martell“, viskiai „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantine's“, degtinė „Absolut“, tekila „Olmeca“, romas „Havana Club“, džinas „Beefeater“, likeris „Malibu“, šampanas „Mumm“ ir „Perrier Jouet“.
„Pernod Ricard“ produkcija platinama daugiau nei 160 valstybių.
