„Vilniaus paukštynas“ dvigubino vištienos, užaugintos be antibiotikų, mastą
Praėjusiais metais „Vilniaus paukštynas“ dvigubino užaugintos be antibiotikų vištienos mastą.
„Pastebime, kad „Vilniaus paukštyno“ vištiena, užauginta be antibiotikų, vis labiau populiarėja – kasmet jos pardavimo kiekiai dvigubėja. Atsižvelgdami į vartotojų poreikius rinktis sveikesnius ir Lietuvoje užaugintus bei pagamintus produktus, plečiame asortimentą. Ženklas „Užauginta be antibiotikų“ – tai sertifikuotas kokybės garantas, kad visą auginimo laiką mėsiniai viščiukai nesirgo ir nebuvo gydyti antibiotikais. Patys pilnai valdome gamybos grandinę „nuo lauko iki stalo“, kuri apima ir mėsinių viščiukų auginimą. Reguliariai peržiūrime procesus, ieškome inovatyvių paukščių auginimo technologijų, atnaujiname paukštides. Investuojame į kuo geresnes mėsinių viščiukų auginimo sąlygas, taip užtikrindami gyvūnų gerovę ir aukštos kokybės produkciją vartotojams“, – sako AB „Vilniaus paukštynas“ generalinis direktorius Tadas Sprindžiūnas.
Per praėjusius metus „Vilniaus paukštynas“ nuosavose paukštidėse užaugino daugiau kaip 48 tūkst. tonų vištienos, nenaudojant antibiotikų. Tai yra beveik du kartus daugiau nei 2021-aisiais. Be to, bendrovė jau daugiau nei du dešimtmečius bendradarbiauja su Lietuvos ūkininkais, kurie taip pat savo ūkiuose augina ir tiekia paukštynui be antibiotikų užaugintus paukščius. Pernai ūkininkai taip pat ženkliai didino užaugintos be antibiotikų vištienos mastą: nuo 1 tūkst. iki daugiau nei 14 tūkst. tonų per metus.
Kaip pažymi asociacijos vadovas, Lietuvos paukštininkystės atstovai, įskaitant ir ūkininkus, turi pajėgumus Lietuvos vartotojus pilnai aprūpinti vištiena, pagaminta iš be antibiotikų užaugintos žaliavos. „Jei Lietuvos prekybos tinklai nustotų ieškoti pigiausios lenkiškos paukštienos, kuri, remiantis Europos Sąjungos statistika, yra viena nesaugiausių mėsų Europoje, bendrai Lietuvos paukštininkai vartotojams galėtų pateikti 100 proc. Lietuvos poreikio paukštienai, užaugintai nenaudojant antibiotikų. Dėl tokio produkto išpopuliarėjimo jo kaina vartotojui taptų patrauklesnė“, – sako G. Kauzonas.