Nepriklausoma ūkininkų apklausa Vokietijoje: „Fendt“ išsaugojo pirmąją vietą
Kasmet Vokietijos ūkininkai, dalyvaudami "DLG ImageBarometer" tyrime, vertina žemės ūkio sektoriaus įmonių žinomumą ir prekės ženklo stiprumą septyniose skirtingose srityse. 2022/2023 m. "Fendt" prekės ženklas išsaugojo pirmąją vietą nepriklausomame "DLG ImageBarometer" tyrime.
Iš viso 2022 m. lapkričio mėn. apklausoje dalyvavo 668 žmonės.
Su 53 taškų prekės ženklo indeksu "Fendt" užėmė pirmąją vietą apklausoje žemės ūkio technikos sektoriuje.
"Fendt" išlieka stipriausiu šio sektoriaus prekės ženklu 2022/23 m.", – teigiama DLG pranešime.
Visuose sektoriuose "Fendt" taip pat yra vienintelis žemės ūkio technikos gamintojas, patekęs tarp penkių žinomiausių Vokietijos prekės ženklų, surinkęs 53 balus.
Šiame DLG tyrime respondentai vertina prekės ženklo žinojimo (žinomumo), lojalumo (dabartinio ir būsimo naudojimo), prekės ženklo efektyvumo (pasitenkinimo ir pirmenybės) ir bendro prekės ženklo įvaizdžio aspektus.
"DLG ImageBarometer" paskutinis tyrimas buvo atliktas prieš prasidedant Rusijos agresijos karui Ukrainoje. Nuo to laiko energijos ir išteklių kainos smarkiai išaugo. Natūralu, kad tai akivaizdžiai jaučia ir ūkininkai, - sako "Fendt" valdybos pirmininkas Christoph Gröblinghoff‘as. – Džiaugiamės, kad ūkininkai mumis pasitiki ir vėl labai teigiamai įvertino "Fendt" prekės ženklą. Tai neatsitiko savaime, o sąžiningo ir nuoseklaus kasdienio darbo dėka“.
Nuo praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio vidurio DLG, atlikdama apklausą telefonu, klausia ūkininkų apie įvairių prekės ženklų įvaizdį septyniose srityse. Tai "žemės ūkio technikos", "gyvulininkystės technikos", "pašarų", "žemės ūkio chemikalų, augalų apsaugos priemonių ir sėklų", taip pat "bankų ir draudimo bendrovių" ar "prekybos ir paslaugų teikėjų", taip pat "atsinaujinančios energijos" gamintojai.
Respondentai kiekvienai kategorijai gali skirti ne daugiau kaip po 25 balus, taigi iš viso vertinant galima surinkti ne daugiau kaip 100 balų.
Iki 2021 m. apklausa vykdavo rugpjūčio mėnesį, taigi, per pačią javapjūtę. Tad nuo 2021 m. apklausa rengiama lapkričio ir gruodžio mėnesiais.
Šios apklausos respondentų amžiaus vidurkis buvo 52 metai. Apklausos dalyviai vidutiniškai turėjo magistro arba aukštąjį išsilavinimą. Jų ūkių dydis sudaro vidutiniškai 354 ha. Net 35 proc. šiųmetės apklausos dalyvių valdo grynai augalininkystės ūkį.