„Vikondos grupė“ įsigijo „Marmaluzi“ prekės ženklą, tikisi plėtros į Azijos rinką

Šaldytos uogos. Šaldytos uogos. "Canva" nuotr.

Verslininkės Jolantos Blažytės kontroliuojama „Vikondos grupė“ įsigijo kūdikių ir vaikų maisto produktų prekės ženklą „Marmaluzi“

Tuo pačiu sandoriu iš maisto produktų gamintojos įmonės „Straikas“ nupirkta Kėdainių konservų fabrike sumontuota įranga, perimtos sutartys ir elektroninė parduotuvė ir visa, kas susiję su „Marmaluzi“ verslu, kurio apyvarta pernai siekė apie 1 mln. eurų.

Tikimasi, kad ši investicija „Vikonda grupei“ atvers duris ir į Azijos rinką, antradienį pranešė grupė.

„Vikonda grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis sako, kad kūdikių ir vaikų maistą ketinama eksportuoti į Azijos šalis, kur didėja jų poreikis, taip pat ieškoma galimybių augti vidaus rinkoje.

„Mums augimo potencialas vidaus rinkoje yra ribotas dėl savaime suprantamų priežasčių – pati vidaus rinka neauga dėl prastų demografinių rodiklių. Vadinasi, čia mes galime plėsti savo verslą tik į naujas sritis, ieškodami naujų nišų ir siūlydami naujų kategorijų produktus, ką ir padarėme investuodami į „Marmaluzi“, – pranešime sakė M. Snarskis.

Grupės teigimu, „Marmaluzi“ pardavimų apimtys kol kas nedidelės, tačiau investuotojai ženklą vertina kaip turintį gerus  pagrindus bei augimo Lietuvoje ir užsienyje potencialą. 

Iki šiol šis kūdikių ir mažų vaikų maistas buvo parduodamas daugiausia Lietuvoje ir Ukrainoje, į kitas šalis iškeliaudavo tik labai nedideli kiekai per elektroninę parduotuvę. 

Tačiau tikimasi, kad artimiausiu metu situacija pasikeis – Kėdainių konservų fabriko gaminiai eksportuojami į visus žemynus, todėl atsivers keliai ir „Marmaluzi“ gaminiams.

„Dėl šio gaminio eksporto pirmiausia mūsų akys krypsta į Azijos rinką. Čia matome didžiausią potencialą. Kol Europoje dėl prastėjančios demografinės situacijos labiau auga gyvūnų maisto poreikis, Azijos šalyse situacijose priešinga – ten vis labiau didėja kūdikių ir vaikų maisto poreikis“, – sakė M. Snarskis.

Kėdainių konservų fabriko gamybos ir tiekimo grandinės direktorė Zita Petkevičienė sako, jog fabrikas ateityje galėtų gaminti ir sportininkams skirtą arba kitą funkcinį maistą.

„Vikondos grupė“ pernai uždirbo 2,3 mln. eurų grynojo pelno (2022 metais – 0,25 mln. eurų), gavo 1,8 mln. pardavimo pajamų (1,7 mln. eurų) ir 2,4 mln. eurų pajamų už investicijas į akcijas (98,5 tūkst. eurų).

Kėdainių konservų fabrikas 2022 metais patyrė 264 tūkst. eurų nuostolį (79,5 tūkst. eurų) ir gavo 37,6 mln. pajamų (28,3 mln. eurų). Duomenų apie 2023 metų finansinius rezultatus bendrovė Registrų centrui dar nepateikė.

Video