Padargų gamintoja "Amazone” didžiuojasi 4 vieta prestižiniame reitinge

Asociatyvi nuotr. Asociatyvi nuotr.

Vokietijos padargų gamintoja „Amazone“ užėmė aukštą ketvirtą vietą kasmet skelbiamame prestižiniame prekinių ženklų reitinge "DLG ImageBarometer".

Bendrovė teigia, kad „Amazone“ šiemet išsaugojo pernai užimtą ketvirtąją vietą, todėl yra „geriausia bendrovė tarp vidutinio dydžio prekinių ženklų“. 

„Jau kelerius metus esame vertinami kaip geriausi iš vidutinio dydžio žemės ūkio technikos gamintojų. Tai didelė sėkmė, – skelbia „Amazone“. – Šis aukštas įvertinimas yra puiki paskata mums toliau plėtoti ir tobulinti savo produktus ir paslaugas. Norime padėti ūkininkams ir rangovams tvariai užtikrinti savo ateitį, naudodami inovatyvią žemės ūkio techniką ir skaitmeninius sprendimus, todėl mums ypač svarbu bendradarbiauti, kad galėtume greitai ir nuosekliai patenkinti jų poreikius ir lūkesčius."

Kasmet Vokietijos ūkininkai, dalyvaudami "DLG ImageBarometer" tyrime, vertina žemės ūkio sektoriaus įmonių žinomumą ir prekės ženklo stiprumą septyniose skirtingose srityse. 

2022 m. lapkričio mėnesį surengtoje apklausoje dalyvavo 668 ūkininkai.

Šiame DLG tyrime respondentai vertina prekės ženklo žinojimo (žinomumo), lojalumo (dabartinio ir būsimo naudojimo), prekės ženklo efektyvumo (pasitenkinimo ir pirmenybės) ir bendro prekės ženklo įvaizdžio aspektus.

„Agrobitė“ primena, kad pirmąją vietą šiemet, kaip ir pernai, užėmė "Fendt" prekės ženklas.

Video